Workshops

Een workshop voor klachtenfunctionarissen die niet geschoold zijn in mediation.
 
De workshop gaat in op basistechnieken van de mediator om conflicten effectief op te lossen. 
Gedurende twee dagdelen wordt ingegaan op het op professionele manier omgaan met emoties tijdens klachtgesprekken. 
 
De workshop is bedoeld voor klachtenfunctionarissen die via de informatie achter emoties een constructieve dialoog wil opbouwen. 
Deze workshop heeft als doel de deelnemer op een praktijk gerichte manier in te leiden in de psychopathologie en om te leren omgaan met moeilijke persoonlijkheden. 
 
Een verrijking voor iedere bemiddelaar die wel eens vastloopt op de mens in plaats van het conflict. 
In de meeste gevallen is het niet zozeer de klacht zelf, maar vooral de manier waarop wordt omgegaan met een klacht die de daadwerkelijke impact van compliment of klacht bepaalt. Wanneer er feedback wordt gegeven over of binnen uw organisatie is dat - ongeacht of deze feedback positief of negatief is - een mogelijkheid tot aanscherpen van het kwaliteitsbeleid. 
Heeft u een specifieke casus (bijvoorbeeld een re-organisatie of fusie) waarvoor u een workshop wilt organiseren? Klachtconsult heeft een ruime ervaring met het samenstellen van bedrijfsspecifieke workshops waarbij de focus zowel op (veranderende) processen als vaardigheden kunnen liggen. Neem geheel vrijblijvend contact op om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken. 

© 2016. KlachtConsult       |       info@klachtconsult.nl       |       +31(0) - 43 880 22 59       |       Mauritslaan 49, 6129 EL Urmond       |       Privacy Statement

  • c-facebook
  • Twitter Social Icon
  • LinkedIn Social Icon