top of page

Integraal Klachtenmanagement

Voor Wie

De cursus integraal klachtenmanagement is bedoeld voor bestuurders en managers die hun organisatie of bedrijf van binnenuit willen helpen verbeteren. Er wordt gekeken naar de mogelijkheden en manieren waarop zowel positieve als negatieve feedback op een duurzame manier kunnen worden gebruikt in uw organisatie.

 

Door Wie

Deze cursus wordt door Sylvia Nollen gegeven met waar nodig een gastdocent. Door haar brede ervaring met betrekking tot klachtenmanagent binnen (semi-)publieke en pivate instellingen op veschillende niveaus, is Sylvia in staat op een snelle en doeltreffende manier te helpen bij het in kaart brengen van de status quo binnen uw organisatie.   

 

Eindtermen

Na het voltooien van de cursus Integraal Klachtenmanagement heeft u een scan gemaakt van uw organisatie wat betreft klachtenmanagement. De nadruk wordt hierbij gelegd op het herkennen van mogelijkheden. Feedback - zowel intern van uw werknemers als extern van uw partners of klanten - heeft vaak een fors grotere impact op een bedrijfsvoering dan wordt verondersteld. Door een effectieve klachtenprocedure - of beter, feedback procedure - neemt u spanningen weg, activeert u innovatie en faciliteert u constuctieve feedback.  

 

Duur 

Deze cursus wordt afgestemd op zowel de rol en ervaring alsook de specifieke omstandigheden van de organisatie of branche van de participanten. Neem vrijblijvend contact op om te bespreken op welke manier de training Integraal Klachtenmanagement optimaal kan worden afgestemd op de situatie en mogelijkheden binnen uw organisatie.

 

Prijs

Euro 200,- per dagdeel excl. BTW. 

bottom of page