Bijscholing Klachtenfunctionaris
Voor Wie
De functie van de klachtenfunctionaris is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd. Klagers worden mondiger en het aantal podia voor het uiten van een klacht is groter dan ooit. Een klachtenfunctionaris wordt al snel geacht in deze ontwikkelingen mee te gaan en ten alle tijden zijn of haar kennis op het gebied van beleid, verslaglegging en wetgeving op peil te houden. Deze tweedaagse bijscholing is gericht op professionals met ervaring op het gebied van klachtenmanegement. Participanten willen voortbouwen op een bestaande ervaring om het klachtenbeleid binnen hun organisatie naar een hoger plan te tillen op basis van de laatste ontwikkelingen.
Door Wie
Deze training wortd gefaciliteerd door Sylvia Nollen en Caroline Emmen, aangevuld met gastdocenten uit de praktijk en die een goed beeld hebben van de laatste ontwikkelingen.
Eindtermen
Het doel van de training is het geven van een refresher van de laatste ontwikkelingen op het gebied van klachtenmanagement. Wat zijn de laatste trends? Hoe kunnen recente ontwikkelingen bijdragen aan het klachtenmanagement binnen uw organisatie? U had al een uitgebreide bagage, maar bent nu in staat om 'de kussens op te schudden' en uw plaats in te nemen als klachtenfuntionaris nieuwe stijl. Na het voltooien van deze bijscholing bent u in staat om het snel evoluerende beroep van klachtenfunctionaris in uw organisatie tegen het licht te houden. Te bepalen waar u nu staat en ook waar mogelijkheden liggen.
Duur
Twee dagen.
Prijs
Euro 1000,- excl.BTW.